lundi 18 juin 2018

Gmail sponsored promotions

Gmail sponsored promotions

Users are shown a collapsed ad in the Promotions and Social tabs of their Gmail account. The collapsed ad opens to an expanded ad that can be designed to promote a variety of goals (including embedded forms or video). You can also include links to an external site, app marketplace, or click-to-call. Bref les promotions dans les boites Gmail s’inscrivent à la frontière de ces typologies de campagne. Cela fait de Gmail un support publicitaire incontournable en terme de trafic.


Gmail sponsored promotions

Adspring vous présente aujourd’hui les caractéristiques et les avantages de ce nouvel outil innovant ! Ce qui signifie que l’annonce est positionnée devant toutes les newsletters auxquelles l’utilisateur est abonné. Gmail ads are shown at the top of your inbox tabs. Some of these ads are expandable. This expandable format can help you meet different advertising goals.


When someone clicks an expandable a the following clicks on the expanded content are free. On commence tout d’abord par créer la campagne, c’est une campagne display (Possèdant toutes les fonctionnalités classiques). Il s’agit donc d’une publicité sur Gmail en deux étapes : - Tout d’abord le Teaser qui apparaît soit dans l’onglet promotion de Gmail soir sur la colonne de droite après ouverture d’un mail (ou au-dessus de celui-ci).


Gmail sponsored promotions

C’est ce clic qui est payant. This helps you avoid the banner blindness that plagues display advertising and get your ads into one of the most coveted locations in advertising: your target audience’s inboxes. Gmail Sponsored Promotions : Comment mettre en place les campagnes ? The expanded ad can include images, video, or embedded forms. Il permet de toucher l’internaute dans sa boîte Gmail directement sans pour autant le gêner dans sa navigation. En effet, Gmail est le plus utilisé au monde.


Désormais cette version est officiellement mise à disposition de tous les annonceurs. Avec milliard d’utilisateurs actifs (au moins une connexion par mois), Gmail est le leader de la messagerie en ligne. Les annonces Gmail vous permettent de cibler des utilisateurs à l’aide d. Each ad type has its pros and cons but those with image plus text perform better.


Gmail sponsored promotions

In Gmail , the sponsored promotions are found at the top and bottom of the promotions tab. Unless clicked on, all the viewer can see is the logo, advertiser, subject, and description (see image above). So, these fields have to be enticing! Connect with consumers through an innovative and engaging ad format designed specifically for Gmail.


L’annonce comprend éléments créatifs, un teaser et une image 50×50. It engages audiences to direct from the Gmail inbox. Moreover, during these two years, it has been gone through various changes.


I with my clients tested the beta version and the were much higher than we. About Gmail-sponsored promotions. This new campaign type touts very advanced targeting features, attractive HTML creative, and flexible budgeting and bidding options, making it a very attractive channel for both ecommerce and lead generation clients. Gmail sponsored promotions advantage goes beyond reaching the millions of Gmail users.


These are its other advantages that could help your business grow. Here are targeting tactics to improve your next campaign.

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