Offering an unmatched accuracy when compared to any other biometric alternatives. Record employee punches by fingerprint and integrate with any major payroll. Automated time tracking solution for businesses.
Suitable for both office and remote teams. TIMETRACKER est un outil de gestion de projets qui vous permet de garder le contrôle de votre entreprise.
La gestion de vos projets se fait de façon intuitive grâce à une interface claire et simplifiée. Vous pouvez créer vos propres projets selon vos propres spécifications. Pour chaque projet, vous pourrez définir vous-même ses tâches. Time Tracker teaches young children how to tell time using an analog clock.
There are ten educational levels ranging from simple hour hand manipulation to complex double-digit subtraction. Upper level equations show a deactivated clock representing the current time in conjunction with the main active play clock representing the configurable. Le boîtier angulaire souligne le design de cadran ouvert, qui permet aux aiguilles minimalistes de nous propulser librement vers le futur qui nous avait été promis.
Top : les meilleures solutions de time tracking.
En équipe ou seul devant son ordinateur, le temps bien géré peut devenir le meilleur allié du professionnel, tout comme son pire ennemi s’il ne parvient pas à optimiser son agenda. Always getting distracted? Use Toggl as your productivity tool. A simple time tracker with powerful reports and it works across all your devices. Run an efficient payroll and invoice fast, forecast labor and material cost and easily estimate projects.
Accessible from any device, anywhere. No credit card required. Real-time automatic time tracking tool built for teams. More access - more insights. Fast and easy onboarding of employees.
Premium customer support. Ce minuteur aide à gérer le temps d’une manière visuelle. Paramétrez la durée pour chacune des parties colorées : elles s’allumeront à tour de rôle en fonction du temps imparti.
D’abord la partie verte, puis l’orange (attention, c’est bientôt terminé) et finalement la partie rouge (il reste très peu de temps). Sonnerie de fin désactivable. Time Tracking app that helps to manage projects, track working times and measure productivity.
Timesheet vous permet d’’enregistrer vos heures de travail en un seul clic. Gérez vos projets et exportez vos données sur Microsoft Excel (XLS, CSV). Des aperçus et des statistiques claires vous offriront la meilleure expérience de travail. Sauvegarde et récupération facile sur carte S sur Dropbox ou sur une clé. TT will determine every second which window is currently active on your desktop.
TimeTracker (TT) is a PC activity monitor. TT captures the window caption from the title bar and tracks the active time for that window. Custom tasks may also be added.
It is the ideal tool if you are a freelancer and need to report time and generate invoices for customers or if you just want to discover the most time costing activities and increase your productivity optimizing your time usage. But sometimes you could use a little help getting started or connecting your time tracker with the other apps you use. Zapier connects with over 5apps.
No matter where your employees work, TrackingTime works with them. Install the TrackingTime Button for Chrome and Firefox and track time right within the productivity apps your employees use everyday.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.